logo

ORGANIC STYLE

Альта Країна відкрила ринки Японії та Ізраїлю

Альта Країна відкрила ринки Японії та Ізраїлю

ORGANIC STYLE 10.11.2020  09:38 220

Цього року компанія «Альта Країна» експортує понад 1 тис. т замороженої чорниці до Італії, Нідерландів та уперше здійснить експорт цієї продукції до Японії та Ізраїлю.

Про це розповіла керуючий партнер ТОВ «Альта Країна» Алла Пономаренко під час регіонального форуму «Органічна Україна 2020. Ужгород».

Компанія «Альта Країна» працює на ринку вже 15 років і 5 з них — як оператор органічного ринку. Має два основних напрями діяльності — виробництво концентрованих соків і фруктового пюре, заморожена та сушена ягода. Експортує продукцію до 25 країн на чотирьох континентах.

«Рішення займатися органічною продукцією прийшло випадково. Коли почали займатися замороженою ягодою, буквально з другого відвантаження продукції партнери запросили органічну ягоду. Відтоді наша компанія пішла цим шляхом. Тепер розумію, що органіка — це наше цілком свідоме рішення і вибір», — розповідає Алла Пономаренко.

За її словами, якщо дивитись на світові тренди, які впливають на споживання, то на першому місці в людей знаходиться здоров’я та краса, тож за органікою — майбутнє.

«Органіка — бізнес непростий, і питання не в складності чи вартості сертифікації, а в тому, що це вже достатньо конкурентна сфера. Виробникам потрібно зважати на ключові фактори успіху в цій галузі: репутація, професіоналізм, великі інвестиції, сертифікація, якість продукції», — вважає Алла Пономаренко.

Вона відмічає, що на державному рівні зроблені значні кроки для розвитку органічного виробництва — прийнято Закон «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції», який імплементований до стандартів ЄС. Також виробники мають державну підтримку фермерства, діють окремі грантові програми з просування експорту.

«Водночас виробники і експортери органічної продукції мають і певні проблеми. Ринок ЄС дуже квотований за продуктами, які ми експортуємо, і потрібно працювати, щоб хоча б для органіки знизити мито. Також в Україні державні лабораторії не мають можливості працювати за нормами ЄС, і тому виробникам доводиться користуватися послугами іноземних чи приватних лабораторій. Цю проблему теж потрібно вирішувати на державному рівні», — зазначає Алла Пономаренко.

Щодо цього сезону, то вона зазначає, що з початком пандемії коронавірусу споживання продукції «Альта Країна» зросло.

«Кожен новий виклик приносить щось нове в наш бізнес. Наприклад, співпраця з компанією «Мольфар» нам дала нові можливості, оскільки, крім замороженої ягоди, займаємося вже й сушеною, а з цього сезону ще й почнемо займатися грибами», — розповідає Алла Пономаренко.

Вона впевнена, що тренд на продукти з доданою вартістю буде продовжуватись, і виробникам важливо шукати свого клієнта: «ЄС — це колосальний ринок, але потрібно дивитись і на інші ринки — Японія, США».


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram