logo

ORGANIC STYLE

Думка: На початку літа попит на органічну продукцію почне знижуватися

Думка: На початку літа попит на органічну продукцію почне знижуватися

ORGANIC STYLE 07.04.2020  07:11 253

Компанія «Галекс-Агро», яка виробляє органічну молочну і м’ясну продукцію, яйця та бакалію, тобто продукти, які входять до кошику необхідних продуктів харчування, три тижні тому відчула значне збільшення замовлення та зростання попиту на продукцію.

Про це розповіла директор ТМ «Органік Мілк» та «Organic Meat» Олена Стретович під час IV Міжнародного конгресу «Органічна Україна-2020: Перезавантаження. Актуалізація органічних брендів».

«Спочатку ми зраділи цьому, але я, як керівник зі значним досвідом, розумію, що після припинення хаосу мине декілька тижнів, і в людей почнуть закінчуватися кошти. Середній клас, який постійно купував органічну продукцію, почне рахувати гроші, економити та переходити на дешевші продукти», — розповідає Олена Стретович.

Також вона звертає увагу, що через карантин та обмеження контактування у великих містах, дітей почнуть максимально відправляти в села. А оскільки цільові покупці органічної продукції знаходяться у великих містах, то після того, як діти роз’їдуться, попит на продукти в містах буде падати. Олена Стретович прогнозує, що ще під час великодніх і травневих свят попит триматиметься, а потім виробники продуктів харчування, і не лише органічних, відчують проблеми. 

«Ми зараз не дуже орієнтовані на експорт, але є великий попит і багато ринків, які хочуть отримувати нашу продукцію. Якщо ситуація з авіаперевезеннями не буде гірша, то ми частину продукції, при спаді попиту на неї в Україні в літні місяці, направимо на експорт. За таких умов ми зможемо збалансувати своє виробництво і цей період протриматися», — ділиться планами Олена Стретович.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram