logo

ORGANIC STYLE

Експортні горизонти: Яку органічну продукцію вигідно експортувати в Китай

Експортні горизонти: Яку органічну продукцію вигідно експортувати в Китай

ORGANIC STYLE 16.09.2019  07:25 72

Органічне молоко переважає в загальній вартості продажів, що становить понад 71% від загальної ринкової вартості. Китай зацікавлений в імпорті готової до споживання органічної продукції, адже там є певна недовіра до вітчизняного виробництва.

Про це розповіла AgroPortal.ua голова правління Ukrainian Organic Cluster, консультант з торгівлі органічною продукцією з України Марія Махновець.

За її словами, загальний розмір ринку органічних упакованих продуктів харчування та напоїв у Китаї у 2017 році склав $2 839,2 млн. Країна займає 4-те місце по величині ринку в світі за вартістю. Витрати на душу населення на упаковані органічні продукти харчування та напої в Китаї становлять $2,050 млн, що займає 32-те місце в світі за витратами на душу населення. 

«Ми виділили ринок Китаю пріоритетом для дослідження та планували захід, на якому б його представили, потім почали опрацьовувати можливість організації торгової місії на запрошення організатора 13-тої Китайської міжнародної виставки органічних продуктів харчування (CIOFE), де можна представити і український стенд», - розповіла Марія Махновець.

«КНР є ринком надзвичайних можливостей для українських виробників продуктів харчування, в тому числі органічних», - зазначила Ольга Трофімцева, яка за час своєї кар'єри на посаді в.о. міністра Міністерства аграрної політики та продовольства України зробила великий внесок у торгівельні відносини України та Китаю.

Ольга Трофімцева долучиться та поділиться досвідом співпраці між двома країнами на події «Органічний експорт в Китай. Експортний інтенсив», який відбудеться 1 жовтня об 11:00 в інноваційному просторі для стартапів iHUB Київ (вул. Хрещатик, 10, м. Київ, 01001).

Участь є БЕЗКОШТОВНОЮ за умови попередньої реєстрації. 


Для довідки: Китайська міжнародна виставка органічних продуктів харчування (CIOFE) — це авторитетна і масштабна подія з торгівлі органічними продуктами харчування у китайській промисловості харчових продуктів, яка проходитиме в м. Чженчжоу з 29 листопада по 1 грудня 2019 року. Вона успішно проводиться протягом 12 років і користується великою популярністю серед покупців та споживачів. Цього року очікується 16 іноземних павільйонів, серед яких — Італія, Австралія, Німеччина, Франція, Іспанія та країни Азії. Серед них може бути і український стенд. Захід підтримується Міністерством аграрної політики та сільського господарства КНР.


Ключові новини аграрного ринку в Telegram