logo

ORGANIC STYLE

Європа зменшує імпорт фуражної групи органічних зернових

Європа зменшує імпорт фуражної групи органічних зернових

ORGANIC STYLE 17.02.2020  11:06 342

До 2019 року найбільша частка експорту ПП «Агроекологія» продовольчої органічної пшениці — 80% від вирощеного — прямувала до Швейцарії. Підприємство взагалі постачало 65% органічної пшениці, яка ввозилася до цієї країни. В цьому ж маркетинговому році ПП «Агроекологія» до Швейцарії не зробило жодної поставки.

Про це AgroPortal.ua розповів під час виставки BIOFACH 2020 комерційний директор ПП «Агроекологія» Павло Захарченко.

«90% потреби органічного ринку Швейцарія закриває своїми продуктами або ж з інших країн ЄС. Також ця країна планує в майбутньому мати 100% органічної землі. Перспектив для українських виробників у постачанні фуражної групи зернових на цьому ринку вже немає. Потрібно знаходити свою нішу. Те, що ми не продамо з фуражу, згодуємо в тваринництві, адже маємо 7 тис. голів ВРХ», — зазначає Павло Захарченко.

За його словами, Німеччина також планує через 5 років мати 35% органічної землі.

«В них зараз діють державні програми та дотації для фермерів на час перехідного періоду до органічного землеробства. Крім того, в Німеччині дозволили вже на другий рік перехідного періоду продавати вироблену продукцію для органічного харчування», — розповідає Павло Захарченко.

Генеральний директор ПП «Агроекологія» Гліб Лук’яненко зазначає, що тренди все більшого переходу європейських країн на органічне землеробство були відчутні на виставці в Ганновері, де збільшилася кількість просапних агрегатів і техніки для використання в інтенсивній технології для зменшення хімічного навантаження.

Щодо державної підтримки органічних виробників, то Павло Захарченко відмітив, що виробникам відшкодовують кошти за проходження загальної сертифікації, але крім цього, є відбір сировини з кожної партії та інші витрати. ПП «Агроекологія» витрачає на сертифікацію і решту процедур, пов’язаних з органічним виробництвом, до 2 млн грн на рік.

«При цьому ціна на органічну продукцію не завжди вища за традиційну. Все залежить від виду продукції, року, попиту. Наприклад, льон може бути на 50% дорожче, а от пшениця цього року продається за ціною звичайної», — розповідає Павло Захарченко.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram