logo

ORGANIC STYLE

Компанія Organic Milk збільшила продажі продукції на 17%

Компанія Organic Milk збільшила продажі продукції на 17%

ORGANIC STYLE 30.08.2019  09:59 79

На потужностях ТОВ «Органік Мілк» відпрацьовують технологію з виробництва трьох нових для торгівельної марки TM Organic Milk типу сирів: сулугуні, чедр та моцарелла.

Про це AgroPortal.ua повідомила директор компанії «Органік Мілк» Олена Стретович.

«Поповнення лінійки продукції в нас відбувається постійно. От зараз відпрацьовуємо технологію виробництва цих трьох видів сиру і буквально через місяць запустимо їх в виробництво», - розповідає Олена Стретович.

За її словами, для виробництва нових сирів ми придбали додаткову лінію і необхідне обладнання.

Олена Стретович також відмітила, що виробництво продукції постійно зростає і для збільшення об’ємів сировини компанія збільшує поголів’я ВРХ.

«Сьогодні ми вже 100% переробляємо свою сировину як м'ясо так і молоко, щодня - понад 30 тонн молока, використовуючи лише власну органічну сировину екстра-класу, яка відповідає всім міжнародним вимогам. Усі процеси — від вирощування кормів до виробництва готової продукції — контролює міжнародна сертифікаційна компанія «Органік Стандарт».

В першому півріччі 2019 року приріст по об’ємах продажу молочної продукції в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року зріс на 17%, по м’ясній продукції зростання склало близько 20%», - відмічає Олена Стретович.

Щодо розвитку м’ясного напрямку – ТМ Organic Mеаt, то вона відмічає, що найближчим часом в роботу запускається цех, де буде вироблятися продукти для країн мусульманського світу - «халяль».

«Для нас цікаві країни Близького Сходу, оскільки в Європі достатня насиченість органічними продуктами, а також занадто дорога логістика в країни ЄС. Якщо це врахувати то додана вартість нашої продукції буде неконкурентною з органічною продукцією європейських виробників. До того ж європейці, як правило, надають перевагу продукції місцевого виробництва», - відмічає Олена Стретович.

За її словами, також можливо компанія з часом розвиватиме власну мережу магазинів, але це буде вже завершальним етапом в структурі бізнесу. Олена відмічає, що аби зробити власну торгівельну мережу, яка б була ефективна, потрібні величезні кошти, а органіка - це скоріше не прибуток, а філософія.

«Ми не ставимо собі завдання продаватися масово, для виробництва великої кількості продукції ми не маємо якісної сировини. Адже навіть по мірі того як ми ростемо, кожен раз потрібно на ферми додатково знаходити топ-менеджерів, зоотехніків і ветеринарів. А це теж на сьогодні доволі велика проблема», - відмічає Олена Стретович.


Для довідки:  ТОВ «Органік Мілк» на ринку з 2014 року. Має перший в Україні завод із виробництва сертифікованої органічної молочної продукції з власної сировини, входить до структури вертикально інтегрованих компаній, які займаються виключно органічним землеробством, тваринництвом та переробкою.

Майже вся лінійка органічної молочної продукції TM Organic Milk вже експортується до ОАЕ та Йорданії


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram