logo

ORGANIC STYLE

MOL'FAR готується до нового сезону

MOL'FAR готується до нового сезону

ORGANIC STYLE 29.04.2020  07:26 85

Вже наприкінці травня компанія MOL'FAR розпочне на Закарпатті новий сезон по заготівлі та виробництву чаїв. Цього року є сподівання, що дефіциту бажаючих попрацювати на зборі трав не відчуватиметься. Компанія планує виготовити в новому сезоні 60 тісяч упаковок чаю.

Про це розповів засновник компанії і бренду MOL'FAR Євген Гончаренко під час IV Міжнародного конгресу «Органічна Україна-2020: Перезавантаження. Актуалізація органічних брендів».

«Наше виробництво сертифіковане як органічне та об’єднує відразу два компоненти – збір дикоросів і переробку», - зазначає Євген Гончаренко.

За його словами, в період пандемії корона вірусу та карантину продажі чаю MOL'FAR відчутно не зменшились, а припинення роботи HORECA компенсуються за рахунок зростання продажів в рітейлі.

«Ма маємо три напрямки реалізації нашого чаю. В рітейлі ми представлені в Goodwine, Проект «Лавка традицій» в мережі «Сільпо», мережа магазинів на Західній Україні «Рукавичка» і багато регіональних магазинів. Реалізація зростає в цьому сегменті. Також ми присутні вже два роки в сегменті HORECA, тобто ресторанах, які зараз тимчасово не працюють. І ще маємо невеликі об’єми продажів в сувенірних крамницях товарів українських виробників, такі як «Всі свої» та  UAmade», - зазначає  Євген Гончаренко.

Він додав, що компанія MOL'FAR вимушена була перенести на серпень домовленості з партнерами щодо експорту чаїв через неможливість налагодженої логістики та вільне переміщенням товару.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram