logo

ORGANIC STYLE

На низькому старті: українські органіки вирушили на BIOFACH

На низькому старті: українські органіки вирушили на BIOFACH

ORGANIC STYLE 11.02.2019  07:22 287

Сьогодні-завтра в Нюрнберзі (Німеччина) завершують монтаж українського національного павільйону Organic Ukraine Business Hub на території виставки BIOFACH-2019. Більшість учасників найбільшої в світі виставки органічної продукції проводять завершальні роботи на своїх стендах, а ми тим часом розповідаємо про компанію, яка вже доволі відома на українському ринку, але вперше бере участь в BIOFACH – Organic Meat TM.

Німеччину справедливо можна вважати країною, яка надихнула на створення цієї компанії. Свого часу засновник «Галекс-Агро» Олександр Ющенко відвідав виставку органічних продуктів у Німеччині та  захопився ідеєю розпочати  виробництво якісної органічної продукції в Україні, виокремивши в компанії відразу два напрямки – м‘ясний і молочний.

«Фактично ми стали піонерами в Україні в створенні молокопереробного та м’ясопереробного заводів, які спеціалізуються тільки на органіці», - розповідає директор компанії «Органічний м’ясний продукт» Олена Стретович.

ТОВ «Органічний м’ясний продукт» працює з квітня 2017 року в рамках продуктового ланцюжка від виробництва сировини до просування на ринку продукції «від лану до столу» під торгівельною маркою Organic Meat TM.

Компанія входять в структуру ПП «Галекс-Агро», яка займається виключно органічним землеробством та тваринництвом, має повний завершений цикл виробництва від вирощування кормів, утримання поголів’я м'ясо-молочного стада до переробки молочної сировини та виробництва кінцевого продукту споживання.

«Organic Meat TM поєднує в собі традиції поколінь у сфері виробництва, новітні технології та європейський досвід. Щодоби на заводі переробляється 3 т сировини і виробляється близько 30 видів готової органічної продукції», - розповідає Олена Стретович.

Продукцію Organic Meat TM можна знайти в супермаркетах «Сільпо», «Ашан», «Метро», «Мега Маркет», «Велика кишеня», «Фуршет», «Novus», «Good Wine», «Wine Time» та в багатьох регіональних мережах.

«Оскільки наша компанія демонструє ріст у виробництві і в продажі продукції, наприклад, в 2017 році було продано продукції на суму 111 137 євро, а за 9 місяців 2018 року – на 329 918 євро. Також постійно вдосконалюються рецептура продуктів і з’являються нові види, тож ми вже сьогодні потребуємо розширення ринків збуту. Поки що експортний напрям в нас не розвинений, але ми активно працюємо над цим. Сподіваємося, що на BIOFACH-2019 вдасться налагодити нові партнерські зв’язки, отримати новий досвід участі в виставці такого масштабу та здобути нові знання. Можливо, вже незабаром наші вироби можна буде зустріти і в країнах ЄС», - розповідає Олена Стретович.

За її словами, для учасників та відвідувачів виставки BIOFACH з пропонованої продукції Organic Meat TM цікавою буде вся лінійка продукції, адже всі продукти надзвичайно смачні та корисні.

В «Органічний м’ясний продукт» також відмічають, що відкриті для експорту і готові постачати всю лінійку продукції в необхідних об’ємах. Ідеальним співвідношенням в структурі реалізації продукції тут вважають 80% - внутрішній ринок і 20% - експорт.


Для довідки: BIOFACH 2019 стартує 13 лютого і триватиме до 16 лютого.

Національний павільйон України на провідній органічній події світу буде розміщено: хол 4А, стенд 4А-511.

Час роботи виставки: 09:00–18:00 та 09:00–17:00 у фінальний день (16.02.2019).

ТОВ «Органічний м’ясний продукт» має належні сертифікати від «ОРГАНІК СТАНДАРТ» згідно вимог, викладених у Постанові Ради (ЄС) № 834/2007 та № 889/2008.  Крім того, виробництво має інтегровану систему якості та безпечності за стандартами ДСТУ ISO 9001, 14000, 22000.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram