logo

ORGANIC STYLE

Продукцію ЕтноПродукту законтрактували ще влітку

Продукцію ЕтноПродукту законтрактували ще влітку

ORGANIC STYLE 05.12.2018  07:21 214

Протягом чотирьох років «ЕтноПродукт» брав участь у міжнародній виставці органічної продукції BIOFACH у Німеччині, але цього року їдуть туди як відвідувачі, лише щоб зустрітися з партнерами.

Про це розповів генеральний директор ПрАТ «ЕтноПродукт» Андрій Ніколаюк під час прес-конференції «Organic in Ukraine: досягнення 2018 року».

«Ще з літа ми повністю законтрактувалися з нашими партнерами з Німеччини і Швейцарії, тому брати участь у виставці для нас немає сенсу. Вирішили не займати місце в Національному павільйоні, адже для нових постачальників це важливіше — можна отримати контакти і знайти партнерів.

До того ж участь у Національному павільйоні — це велика відповідальність і потребує тривалої підготовчої роботи», — розповідає Андрій Ніколаюк.

За його словами, найбільше з України експортуються фуражні культури — кукурудза, соя, пшениця. Їх купують у Європі й потім виробляють продукти з доданою вартістю.

«Я бачу можливість і потребу створювати продукти з доданою вартістю в Україні. В нас немає глобальних перепон, щоб виробники не могли це робити. Молочні підприємства вже експортують свою продукцію, так само можуть робити це і м’ясопереробні підприємства», — зазначає Андрій Ніколаюк.

Він розповідає, що «ЕтноПродукт» постачає сировину деяким українським переробним підприємствам, і потім вони експортують вироблену продукцію — переважно це крупи і пластівці — за кордон.

Також Андрій Ніколаюк радить органічним виробникам, обираючи експортний напрям, зупинитись на країнах ЄС та Близького Сходу.


Для довідки: ПрАТ «ЕтноПродукт» — українсько-швейцарське аграрне підприємство із замкнутим циклом виробництва органічної сільськогосподарської продукції.

Поля та ферми підприємства розташовані в Чернігівській обл., де обробляється близько 4000 га землі, утримується близько 1000 голів ВРХ, завдяки чому створена основа для виробництва якісного кінцевого продукту. На молокопереробному підприємстві під Києвом виготовляється готова органічна продукція під власною торговою маркою «ЕтноПродукт».


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram