logo

ORGANIC STYLE

Сила QR-кода: вся правда про органічний продукт

Сила QR-кода: вся правда про органічний продукт

ORGANIC STYLE 05.04.2019  07:23 608

Незабаром обраний в магазині органічний продукт споживач зможе відслідкувати від насінини до появи на полицях супермаркетів.

Ще наприкінці 2018 року з’явився новий мобільний додаток Organic Helper. Його автор - Олександр Приходько поки що називає це стартапом, який має амбітні цілі аж до інтеграції з базами даних інших країн.

«Спочатку була ідея створити додаток добрив дозволених до використання в органічному землеробстві. Адже сільгоспвиробникам сьогодні важко знайти технології для вирощування органічної продукції. Та ми вирішили піти далі, оскільки розробка додатку потребує значних інвестицій і ми зрозуміли, що його потрібно робити для більш ширшої аудиторії, включаючи всі і інші категорії», - зазначає Олександр Приходько. 

Він розповів, що перед початком створення додатку, було проведене дослідження, результати якого засвідчили, що лише 7% фермерів із 36 тисяч користуються мобільними додатками.

«За цю аудиторію боряться всі, хто пропонує інструменти для точного землеробства. Але потрібно рухатися також в напрямку тих 93% аграріїв, які ще не використовують digital і дивувати їх. Важливо, що ми не продаємо продукт, а надаємо додаткові можливості», - зазначає Олександр Приходько.

За його словами, стримуючими факторами для впровадження digital є висока ціна входу в точне землеробство і питання віку аграріїв. 

Organic Helper насамперед орієнтований для використання фермерами, а також може слугувати інструментом для просування українських продуктів як на внутрішньому, так і зовнішніх ринках.

«На сьогодні ми зосередилися над створенням екосистеми навколо якісного готового продукту. Тобто всі безпосередні учасники процесу в тій чи іншій мірі мають вплив на створення бренда України як надійного постачальника органічних продуктів. Для прикладу, фермер, який хоче виростити жито, може знайти постачальника насіння, виробника добрив, переробника, трейдинга.  Маючи увесь цей ланцюг, ми можемо говорити про новіший і якісніший інструмент просування українських продуктів і в Україні, і за кордоном», - розповідає Олександр Приходько.

За його словами також паралельно в розробці знаходиться розділ «Кабінет користувача», де буде впроваджено функції документообігу та фітомоніторингу, орієнтовний запуск якого запланований на червень.

«В Європі існує тренд, коли споживач хоче купити готовий продукт і розуміти, де він був вирощений. Наразі в мобільному додатку ми прописуємо, щоб на кожній стадії всі використані фермером ресурси застосовані в ланцюжку агрономічних операціях фіксувалися і зберігалися в певному коді, а далі цей код буде переноситься на упаковку кінцевого продукту . Споживач, обираючи продукцію, прямо в супермаркеті  може телефоном сканувати код і зрозуміти, що він купує», - розповідає Олександр Приходько.  

Окрім інструменту, який забезпечить можливість швидкого збереження інформації на кожній стадії та її трансформування в кінцевий код на готовий продукт, для молодшого покоління також буде розроблено окремий формати у вигляді гри, яка буде доносити дітям що таке органік, як його вирощують і яка користь від цих продуктів.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram