logo

ORGANIC STYLE

Тривають останні приготування до BIOFACH 2019

Тривають останні приготування до BIOFACH 2019

ORGANIC STYLE 23.01.2019  07:16 282

Організатори Національного павільйону України Organic Ukraine Business Hub провели воркшоп для українських виробників органічної продукції, які вже у лютому їдуть на міжнародну виставку BIOFACH 2019.

Про це повідомляє кореспондент AgroPortal.ua.

«На українському павільйоні все залежить в більшій мірі від організаторів, ми відповідаємо за облаштування простору і наше завдання — чим більше залучити відвідувачів до національного павільйону. Також до промоції Organic Ukraine Business Hub ми намагаємося залучити і учасників, маємо разом запрошувати та анонсувати події, які проходитимуть на нашому павільйоні. А от вже в рамках павільйону як кожна компанія зуміє презентувати себе чи яку кількість бізнес-зустрічей з партнерами вдасться влаштувати — залежить лише від компанії. Це індивідуальна робота кожного учасника», — розповідає координатор Національного павільйону України Дмитро Титаренко.

За його словами для цього достатньо інструментів. Насамперед  — сайт павільйону, який максимально наповнений корисною інформацією. Також організатори разом з партнерами підготували дайджест для анонсування павільйону.

«За перший день дайджест переглянуло 163 людини і це взагалі без будь-якої  розсилки. Поки найбільше всього запитів з Великобританії, Іспанії, Німеччини, Італії та Франції», — зазначає Дмитро Титаренко.

Під час воркшопу про тонкощі перемовин з німецьким бізнесом українським виробникам розповіла та дала кілька порад керівник проектного бюро Програми Федерального міністерства економіки і енергетики з підготовки управлінських кадрів Світлана Степащенко. Програма Fit for Partnership with Germany покликана налагоджувати зв’язки між українськими та німецькими підприємствами.

«Важливо знати економіку країни, куди ви вирушаєте на виставку чи з бізнес-місією, розуміти менталітет та враховувати звички. Наприклад, якщо німці не звикли гаяти часу і можуть обговорювати бізнесові теми навіть за обідом, то для французів це не прийнятно. Важливо враховувати такі тонкощі, адже вони можуть вплинути на результат домовленностей».   

Ще один партнер-компанія YouControl, в рамках воркшопу розповіли про можливості створення іміджу компанії як надійної та доброчесної. Завдячуючи набору із 30 ризик-індикаторів можна визначити де підприємство має проблеми. Така інформація допомагає швидко та головне — аргументовано вирішувати чи варто співпрацювати з тим чи іншим контрагентом. Також інструмент дозволяє оперативно перевіряти вже існуючих партнерів та клієнтів на наявність в їхній роботі ризикових факторів.

Загалом, завдячуючи організаторам Національного павільйону, які оперативно і максимально намагалися інформувати учасників про необхідні дії для участі у виставці, майже всі компанії готові до BIOFACH 2019 з промо матеріалами, візитками, каталогами і відеороликами — все зрозуміли виключно на англійській мові. Учасники, які не перший раз беруть участь у виставці, як наприклад «Арніка», вже склали щільний графік зустрічей. Хто їде вперше — поки що менш активні, але мають на меті показати себе, подивитися на конкурентів, зустрітися з потенційними постачальниками.


Для довідки: Національний павільйон в 2019 році буде представлений в шостий раз. За цей час його площа зросла майже вдвічі: з 70 м. кв в 2014 році до 130 м. кв в 2019-му. Також зросла кількість компаній-експонентів  з 8 до 50. І серед них, як ніколи раніше, велика частина підприємств-переробників.

BIOFACH  провідна світова виставка органічної продукції, яка проводиться в Нюрнберзі. Останні 29 років поспіль BIOFACH збирає органічних виробників з усього світу. Перший захід починалося з 197 учасників і 2500 відвідувачів в Людвігсхафене в 1991 році. З 1999 року BIOFACH проходить в Нюрнберзі, де в перший свій рік зібрала тисячі двісті сімдесят-шість експонентів і понад 21000 відвідувачів.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram