logo

ORGANIC STYLE

Учасники BIOFACH отримали Organic Meeting Planner

Учасники BIOFACH отримали Organic Meeting Planner

ORGANIC STYLE 29.01.2019  13:19 229

Рівно 2 тижні залишилося до головної органічної події — виставки BIOFACH 2019. Учасники виставки отримали від нових організаторів Національного павільйону України Agroportex.bio новий бізнес-інструмент — Organic Meeting Planner.

«Всі, хто хоч раз брав участь у бізнес-заходах, вже самостійно переконалися, що вхідний квиток — це не більше 10% успіху. І неважливо, скільки ви заплатили за нього і наскільки конкурентна ваша пропозиція. Процес підготовки — це насамперед планування. Планування зустрічей, підготовка до них, їх проведення, супровід необхідними коментарями і нотатками, і в кінцевому підсумку знову планування подальших кроків», — розповідає координатор Національного павільйону Дмитро Титаренко.

Його команда вже встигла заробити імідж інноватора в агроівентах, і Organic Meeting Planner — чергове тому підтвердження.

«Ми лише організатори. Ми не можемо впливати на результативність угод і продуктивність участі. Але ми можемо допомогти бути ефективнішими самим учасникам і озброїти їх усім необхідним», — зазначає Дмитро Титаренко.

За його словами, Organic Meeting Planner — це стара технологія, зроблена спеціально до АГРОПОРТ-2015. Але, як зазначає Дмитро, з цим інструментом тоді, мабуть, просто випередили час.

У користуванні Organic Meeting Planner досить простий і призначений для накопичення всіх матеріалів виставки.

Перший розділ містить допоміжні матеріали. Таск-листи з основними завданнями з підготовки на період до і після виставки.

Форми для супроводу бізнес-зустрічей (для кожного учасника павільйону їх по 150 шт.).

Фідбек-лист, який дозволить команді організаторів оцінити власну ефективність, а учасникам — висловитися.

Форма попередньої реєстрації на національні івенти і, звичайно ж, BIOFACH 2020.

Другий розділ присвячений безпосередньо дням виставки — 13-16 лютого. Починається він зі щоденника зустрічей — зведеного листа з основними бізнес-днями виставки. Для кожного з трьох днів виділено окремий простір, де є місце для деталізації зустрічей, поточних завдань, нагадувань, заміток, нових ідей і нових контактів.

Є розділ для «наполеонівських планів», де після кожної зустрічі можна фіксувати плани і завдання на наступні 3 місяці. Тож є можливість розпланувати на рік аж до наступного BIOFACH 2020.

Тут же є каталог всіх учасників Національного павільйону, місце для візиток та інших карток.

Для інших учасників виставки організатори підготували 100 подарункових експрес-планінгів.

Якщо ви заочний учасник або тільки придивляєтеся до BIOFACH, але плануєте поїздку, почніть обхід виставки з Національного павільйону. Перших 100 органічних операторів з України чекають експрес-планінги.


Для довідки: BIOFACH — провідна світова виставка органічної продукції, яка проводиться в Нюрнберзі. Останні 29 років BIOFACH збирає органічних виробників з усього світу. Перший захід починався з 197 учасників і 2500 відвідувачів у Людвігсхафені в 1990 році. З 1999 року BIOFACH проходить у Нюрнберзі, де в перший свій рік зібрала 1276 експонентів і понад 21000 відвідувачів.

АГРОПОРТ Україна — щорічний масштабний захід з підтримки фермерства та сільгоспвиробників України і Східної Європи. Проходить на майданчиках міжнародних аеропортів з 2014 року за участю Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) в рамках Всесвітнього дня продовольства. З 2018 року АГРОПОРТ проходить у трьох містах і охоплює інтереси індивідуально західних, південних і східних агровиробників.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram