logo

ORGANIC STYLE

Українці їдуть на BİOFACH 2019: Особливості Національного павільйону Джерело фото: carpe-diem

Українці їдуть на BİOFACH 2019: Особливості Національного павільйону

ORGANIC STYLE 08.11.2018  12:09 357

У Нюрнберзі, Німеччина, 13-16 лютого 2019 року відбудеться Міжнародна виставка органічних продуктів «BİOFACH 2019». Цього разу Національний павільйон України займатиме площу 130 кв. м , буде забрендований національним прапором та буде представлений по-новому — в форматі Organic Ukraine Business Hub.

Як розповів AgroPortal.ua координатор Національного павільйону України Дмитро Титаренко, павільйон буде повністю в європейському форматі open space майже без перегородок, нагромаджень і дрібних деталей.

«Щоб заощадити площу, ми пішли від вертикальних вітрин і підвісних конструкцій, які займали місце і тільки створювали хаос. Ми залишили кілька вітрин, які будуть перебувати по кутах нашого павільйону, але там буде розміщуватися загальна експозиція від усіх учасників — в одній вітрині буде показано сировинний напрямок, в іншій — перероблена продукція, в третій — продукція тваринництва. Адже відвідувачі виставки йдуть за певною темою», — розповідає Дмитро Титаренко.

Також за рахунок іншої логістики всередині павільйону вдалося трошки додати місця, відмовилися від welcome-зони та технічної для організаторів.

Таким чином Національний павільйон України перетворться на повноцінний Business Hub, який зможе забезпечити більше активностей і привернути увагу.

«Цього разу буде багато нового і нестандартного. Наприклад, у нас на павільйоні буде зона, яка може трансформуватися під різні формати заходів.

Барна стійка завдовжки до 9 метрів трансформуватиметься під час переговорів у загальну зону, в фазі проведення дискусійної панелі або презентації компанії — це вже невелика конференц-зала на 30 посадкових місць, а барна стійка — президія. А під час неформального спілкування, це буде 13 лютого, коли на павільйонах можна влаштовувати афтепаті до ночі, ми будемо мати повноцінну барну стійку», — говорить Дмитро Титаренко.

До речі, цього разу на кожну компанію-учасника припадає площа близько 5 м2 і всі учасники без винятку матимуть окрему зону переговорів, а також також буде і загальна, яка призначена для компаній нового формату участі — відвідувач виставки, без стенду, але з можливістю вести переговори.

Одначе головною особливістю Національного павільйону України є його брендування. Як розповів Дмитро Титаренко, найбільш впізнаваним для цього виявився український прапор, який знають і ідентифікують по всьому світу. Саме прапор став основною частиною експозиції Національного павільйону. Організатори відмічають, що це буде найбільший прапор України за всі часи незалежності на міжнародних заходах: його висота — 5 м і довжина — близько 14 метрів.

Читати подробиці тут: BIOFACH 2019: українську органіку представлять в open space-трансформері


Слідкуйте за ходом підготовки до виставки на сайті: BuyOrganic.in.ua


 


Ключові новини аграрного ринку в Telegram