logo

ORGANIC STYLE

УКРОЛІЯ представить на BIOFACH найзатребуваніший продукт органічного ринку

УКРОЛІЯ представить на BIOFACH найзатребуваніший продукт органічного ринку

ORGANIC STYLE 27.11.2018  06:58 384

Перший в Україні переробник виключно органічної сировини «УКРОЛІЯ ОРГАНІК» вже вдруге братиме участь у міжнародній виставці BIOFACH. Як зазначають у компанії, минулого разу участь у міжнародному експо була, швидше, іміджевим заходом. Тепер є чітка мета — освоювати європейський ринок з власним брендом.

«На BIOFACH-2018 ми презентували нашу органічну продукцію під ТМ Garna Оrganica, що було важливим іміджевим кроком. Ми прагнемо поєднати екологічність, прозорість та людяність як стиль життя організації. Впроваджуємо технології та рішення, які дозволяють нам розвивати бізнес і водночас турбуватися про здоров'я людей і навколишній світ, що сприяє створенню позитивного образу України на зовнішньому ринку органічної продукції», — розповідає директор з розвитку бізнесу ТОВ «УКРОЛІЯ» Юрій Шевченко.

Цього ж разу компанія представить на Національному стенді в Нюрнберзі органічну класичну та високоолеїнову соняшникову олію для смаження. Загалом орієнтуються освоювати ринок під своїм брендом ТМ Garna Оrganica, проте не виключають можливості оптових поставок органічної олії наливом великим споживачам.

В компанії розраховують поступово починати поставки органічної продукції в ті країни, де вже представлена традиційна соняшникова олія виробництва «УКРОЛІЇ».

Як прогнозує Юрій Шевченко, за ємністю ринку найбільш затребуваною така продукція буде в США і країнах Євросоюзу. Перші експортні поставки органічної продукції вже були здійснені в Нідерланди, Францію і Швейцарію. За рік «УКРОЛІЯ» продала 400 т органічної високоолеїнової соняшникової, 500 т органічної традиційної соняшникової олії та 1500 т органічної соняшникової макухи.

«Окрему увагу ми приділяємо можливості організації в найближчій перспективі поставок органічної олії в Азію. Це і Близький Схід, і Китай, і Японія, а також ринки Канади й Австралії. Щоб вийти на вищевказані ринки зі своєю органічною продукцією, ми проходимо процес сертифікації. Ми не встановлюємо для себе межі — готові реалізовувати свою продукцію по всьому світу. Сьогодні Україна, як один із найбільших експортерів соняшникової олії, підтримує світові тренди і додатково відкриває ринок органічної продукції», — впевнено говорить Юрій Шевченко.

В компанії «УКРОЛІЯ» відзначають, що сьогодні основний глобальний тренд на світовому ринку органічних продуктів — це органічна високоолеїнова соняшникова олія (HOSO). Наприклад, у європейських країнах, Америці, Азії та Малайзії спостерігається чітка тенденція до заміни у використанні пальмової олії на високоолеїнову. Органічна ВО олія є однією із найбільш здорових органічних олій завдяки високому природному вмісту олеїнової жирної кислоти, як в оливковій олії. Саме тому в компанії переконані, що відвідувачів виставки BIOFACH найбільше зацікавить високоолеїнова соняшникова олія для смаження і салатів.

Високу якість продукції «УКРОЛІЯ ОРГАНІК» підтверджено сертифікацією за стандартом органічних продуктів ЄС (EU Bio) і швейцарським стандартом BioSuisse.

Наявність європейських органічних сертифікатів надає компанії відмінні перспективи експорту продукції в країни ЄС. Наразі компанія активно досліджує вподобання європейців, особливості ритейлу та мереж магазинів органічної продукції, щоб вийти на європейський ринок уже з власним брендом. Кажуть, що готові постачати понад 300 т продукції на місяць.

При цьому в «УКРОЛІЯ ОРГАНІК» не забувають і про українського споживача.

«Сьогодні для українців здоров'я — це не тільки заняття спортом і правильне харчування, а й уміння вибрати якісні та здорові продукти. Тож наприкінці 2018-го ми плануємо зайти в торговельні мережі України зі своєю органічною продукцією під власною ТМ Garna Оrganica», — анонсує Юрій Шевченко.  

За його словами, український органічний ринок наразі знаходиться на стадії становлення, і за 15 років кількість компаній, що виробляють органічні продукти, в Україні зросла з 30 до 400.

«Відповідний український ринок випереджає за темпами розвитку загальносвітовий: світовий зростає в середньому на 8-10% на рік, а український — на 15%. Вітчизняний ринок, безумовно, перспективний, але на сьогодні його ємності недостатньо для охоплення всього внутрішнього органічного виробництва. Саме тому близько 70% української органічної продукції експортується за кордон. Для нас співвідношення українського ринку до експорту 50/50 у структурі реалізації продукції буде ідеальним», — зазначає Юрій Шевченко.

Взявши до уваги, що кошик європейського споживача на 30% складається з органічних продуктів, а в Україні продаж органічної продукції — це соціально відповідальний бізнес, турбота про націю та про майбутнє, компанії ПП «Агроекологія» і ТОВ «УКРОЛІЯ» започаткували спільний проект «Ми органічні». Ця ініціатива покликана створити сприятливі умови для реалізації освітніх програм, що стануть засобом комунікації з суспільством щодо важливості споживання органічних продуктів, підвищення якості життя, ведення здорового способу життя та захисту навколишнього середовища.

«Ми органічні» — це перший в Україні проект у сегменті органіки, який дає можливість дітям шкільного віку та студентам зрозуміти всю важливість споживання органічних продуктів. Ми готові до конструктивної взаємодії з усіма представниками органічного напряму й тими, хто поділяє озвучені принципи та цінності», — наголошує Юрій Шевченко.


Людмила Лебідь, Agroportal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram