logo

ORGANIC STYLE

За два роки ринок органічної олії зросте до $2,4 млрд

За два роки ринок органічної олії зросте до $2,4 млрд

ORGANIC STYLE 28.09.2020  07:44 118

На початку 2020 року аналітики Technavio, провідної глобальної компанії з досліджень ринків із головним офісом у Лондоні, здійснили моніторинг ринку органічної харчової олії, і з’ясували, що він зросте до обсягів у 2,4 млрд. доларів США протягом 2020-2023 років.

Про це ТОВ «Укролія» повідомляє на своїй сторінці facebook 

«Нині ринок роздроблений, і ступінь його роздробленості прискориться протягом прогнозованого періоду. Adams Group, Bunge, Cargill, NOW Foods та The J.M Smucker Company є нині одними з основних гравців ринку. Незважаючи на те, що зростаючий попит на олію, що не містить трансжирів, відкриватиме величезні можливості для зростання, наявність різних продуктів-замінників буде основним викликом для учасників ринку», – йдеться в дописі.

Щоб максимально використати можливості, постачальники ринку повинні більше зосереджуватись на перспективах зростання в швидкозростаючих сегментах, зберігаючи свої позиції в сегментах, які зростають повільніше.

В команді аналітиків UKROLIYA розділяють позицію експертів з Technavio щодо перспектив зростання світового ринку органічної олії, тому компанія активно працює над розвитком експорту органічної олії власного виробництва і, серед іншого, високоолеїнової органічної олії.

Загалом світовий ринок органічних харчових продуктів подолав бар’єр у 100 мільярдів доларів ще у 2018 році. Понад 90% цього ринку прийшлися на Європу та Північну Америку. Це офіційна оцінка, надана у 2019 році експертами з Бюро експортного маркетингу (EMB).

Щоб підтвердити фактами це стрімке зростання, експерти наводять ось такий приклад: у 2015 році близько 19% споживачів у Франції купували органічні харчові продукти, але вже у 2017 році цей показник підскочив до 25%. Станом на кінець 2019 року 56% французьких споживачів купували органічні продукти харчування та напої. В Іспанії цей відсоток становив 54, у Польщі – 53, Італії – 49, а Німеччині – 45. За останні 10 років ринок органічних харчових продуктів ЄС збільшився удвічі і він продовжує зростати значними темпами. Це свідчить про те, що він ще не досяг своєї стадії зрілості.

Теж цікаво зазначити, що на розвинених ринках Європи та Північної Америки звичайні магазини «поруч з будинком» та супермаркети є основним каналом розповсюдження органічних харчових продуктів: на них припадає близько 75%, а решта розподіляється між спеціалізованими каналами.


Ключові новини аграрного ринку в Telegram